I'm walkin' on sunshine...

Tänk vad mycket man egentligen påverkas av väder och ljus. I alla fall gör jag det. De senaste dagarna har solen stått högt på himlen och spridit ljus. Skönt med lite vår igen.
Jag är en sådan människa som mår bra av värme och ljus. Därför mår jag oftast inte särskilt bra på hösten och vintern. Jag ska inte ljuga, det är faktiskt jättejobbigt. Jag vill bara dra täcket över huvudet och helst göra som björnar och andra djur, gå i ide! Sova bort alla mörka tider och vakna lagom till ljuset och värmen kastas över mig.
Små blomknoppar, fågelkvitter och lukten av grönt gräs gör mig lycklig och glad. Det vill jag ha mer utav.
Inga fler inköp av tjocka, varma tröjor så att man ska slippa frysa ihjäl utan istället linnen, shorts och bikini. Årstiderna påverkar!

Denna veckan har det hänt mycket, vissa bra saker vissa sämre. Jag har ägnat mig åt att plugga, förbereda mig inför inlämningar osv. På kvällarna har jag tränat vilket jag kanske inte borde gjort med tanke på att jag är förkyld. Rond två.
Men idag är det fredag igen. Enda dagen i veckan då man känner att man verkligen kan andas ut ordentligt. Inte behöver man oroa sig för något utan bara vara sig själv. Skönt!
I helgen har jag lite planer, kalas bland annat- trevligt! Nu ska jag gå och krama min pojkvän. Ha en underbar helg!

//qaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0