Rätt men fel?

Har ni någon gång varit med om att känna att man gör saker fast av fel anledning. Det kanske inte alltid påverkar lite så mycket, det kan ju vara små omärkbara saker. Därför kan man ju tycka att det inte spelar så stor roll. Om det är något som påverkar mitt liv och min framtid då? Saken är den att även om jag har glömt anledningen så vet jag inte heller om jag vill ändra på det. Antagligen är jag bara rädd, rädd för att göra något alldeles för drastiskt ifall det skulle visa sig att jag gjorde det av rätt anledning men jag hade glömt det för ett tag. Hur ska man veta om man behöver ändra på det? Om det inte känns rätt? Jo men om det känns rätt men inte fullträff? Kommer det någon gång att kännas som en fullträff? Lite som i min senaste blogg, ska man nöja sig med det man har eller bör man kämpa för något bättre som man inte ens vet att man kan få?

Helgen har varit lugn för mig. Igår, lördag kom min söta famil hem från Sälen. De hade haft det bra. Vilken tur! Jag tog en promenad i det vackra vädret. Sedan, igår kväll, tittade vi på melodifestivalen och myste. Jag förstår inte hur vissa ens har mod att ställa upp med skiten. Aja, deras liv deras bekymmer. Det blir mysigt, lite som idolfinal 2.
Idag vaknade jag tidigt för att plugga och därefter ut och springa i halkan! Nu är semestern slut, eller? Sedan var jag och Sebastian bjudna till svärmor på middag. Trevligt. Nu har vi precis kommit hem från bion Yes man vilken jag tyckte var rolig! Nu ska jag packa mina saker för imorgon är det skola igen. Ha en fin kväll.

//qaka

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad roligt att du skaffat blogg!! :D

2009-03-02 @ 18:23:51
URL: http://aije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0