Besatthet, ett världsproblem?

Det är ganska fascinerande det här med M. Jacksons bortgång, eller fascinerande var frukstansvärt fel ord. Det är sorgligt såklart, en stjärna som han har gått ut vår tid. Man fick höra mycket om M.J, mycket om dåliga saker och så vidare men det han gjorde, musiken, är genialisk. Det finns och har inte funnits någon annan som är ens en gnutta lik Michael Jackson. Det jag menar är att det är fascinerande hur människor jorden över har reagerat. Det finns de som har tagit sina liv, antagligen för att de anser att det inte nu längre är värt att leva, inte utan M.Jackson, eller? Om man inte ens känner människan personligen, hur kan man då ta ett sådant beslut som att ta sitt eget liv? Jag förstår ärligt inte hur man kan hänga upp sitt liv eller vara besatt av en person så mycket. Detta både fascinerar och skrämmer mig. Hur kommer då världen se ut i framtiden?

Nu har det gått en vecka till, veckan har bestått av jobb, jobb och jobb! Det är skönt att känna att man tjänar pengar. Får snart ha bil och körkort så det behövs! Idag, torsdag har jag varit ledig. Tänkte upp tidigt och baka bullar men blev inte så. Jag gick upp vid nio och softade sedan åkte jag och fikade med Sara, mycket mysigt! Därefter hälsade jag och mamma på mormor och morfar. Jag hade inte träffat dem på jättelänge, skamligt! Jag umgicks endel med mor också och nu ikväll ska jag mysa lite med Sebastian! Jag ska bli faster vilken dag som helst nu, önskar er all lycka! Dessutom har vår Caroline fyllt 18 år! Grattis!! Fest när du kommer hem:) Jolli är kär i Basse!


//qaka

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Klart att det blir fest när Caroline kommer hem, :)

2009-07-09 @ 22:52:02
Postat av: Caroline

Det hoppas jag att det blir! ;D

2009-07-10 @ 21:30:04
URL: http://cahlm.webblogg.se/
Postat av: Carro den andra :)

Grattis till dig när du blir faster! :D

2009-07-11 @ 13:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0