Tankar kring tankar...

Vad är förbjudna tankar? Finns det ens något som heter så? Jag vet inte. Hur ska man behandla det? Ska man bara låta de vara och hoppas på att de försvinner eller är det sådär jobbigt att man måste ta itu med dem? Kanske ändra på sig själv eller livet? Hur vet man om de där tankarna kommer att försvinna överhuvudtaget?
Jag säger inte att jag har det, jag bara undrar hur man ska agera ifall. Jag antar att alla någon gång känt något liknande även om det inte kategoriseras som en "förbjuden" tanke, eller?

Idag har jag varit lat. Jag har nördat One tree hill. hihi! Fast sedan har jag faktiskt tränat också. Det har varit skönt, ibland bara måste man ha sådana dagar. Dagar då man kommer ikapp sig själv liksom. Har varit få liknande dagar det sista, tyvärr. Det har varit mycket att göra och efter lovet ser det inte bättre ut men det tar vi då!!
Hoppas ni har det bra däruppe i Sälen! Nu ska jag gå och se vad min pojkvän har för sig.



//qaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0