Fjärilar i magen...

När jag var ute och gick  i det vackra vädret igår så började jag fundera. Jag fick en sådand är obehaglig känsla i magen. Anledningen var att jag började tänka på hur det är idag och vad jag ska göra senare i livet. Jag har mina drömmar men man vet ju aldrig om det kommer bli så. En konversation började eka i mitt huvud. Ett samtal med en äldre man som undrade vad jag skulle göra utav mitt liv. Han berättade också att han tyckte att livet var som roligast vid min ålder, man hade helt enkelt mycket skoj. Jag tänker "Va? Blir det inte bättre än såhär?" Det får inte vara så, att det bara går utför sedan. Jag kommer inte låta det hända.
Jag tycker inte det är så roligt nu eller missförstå mig rätt, det är ju inte tråkigt men det är ju ofta periodvis som det är roligt och händer något speciellt. Hur som helst så blev jag orolig. Dessutom började jag tänka på vad jag faktiskt ska göra sedan. Kommer jag våga göra det jag vill?  Hur många människor får egentligen sina drömmar uppfyllda? Hur mycket måste man kämpa och kommer det vara värt det? Många frågor utan svar.

Igår träffade jag Ina. Det var mycket trevligt. Sedan tränade jag och Basse åkte med hem till mig. Efter många om och men fick vi till och med igång pannan. Helt otroligt vad arg man kan bli på världsliga saker. Haha.
Idag så vaknade jag av att Basse strök mig över håret, underbart uppvaknande! Sedan åkte jag hem till mig för att städa så att min familj, som kommer hem imorgon, inte behöver tänka på det. Jag håller även på och tvättar, sådant måste hinnas med det med. Ikväll blir det myskväll med tacos, hoppas ni också får en trevlig kväll!

//qaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0